Tillbaka

Business Lounge

Hur fungerar ett Business Lounge medlemskap? Kan jag hyra in mig per timme, dag, vecko- eller månadsvis?

Medlemskapet är personligt och debiteras månadsvis. Du har alltid tillgång till alla fyra lounger oavsett vilken huvudanläggning du väljer. Vill du boka ett dagspass kan du göra detta via vår samarbetspartner Respaces.

Kan jag förvara till exempel min dator någonstans som Loungemedlem?

Absolut! Vi erbjuder förvaringsskåp som går att hyra mot en mindre summa varje månad.

Ingår Wifi?

Givetvis ingår Wifi i alla våra utrymmen!

Kan jag dela medlemskapet med någon annan?

Nej, ditt medlemskap är personligt och kan inte delas med någon annan. Är ni fler på ditt företag som vill bli medlem? Kontakta office@7a.se så ordnar vi med avtal och access samma dag!

Vad är det för bindningstid på era medlemskap?

Det är ingen bindningstid och du kan när som helst säga upp ditt medlemskap med tre månaders uppsägningstid.

Vilka tider har jag tillgång till loungerna som medlem?

Som loungemedlem (oberoende av vald huvudanläggning) har du 24/7 access i och med privat passerbricka till 7A Odenplan och 7A Vasagatan. Access till 7A Strandvägen och 7A Posthuset avser vardagar 07.30 – 17.30. Självfallet kan du sitta kvar och arbeta, men inte gå ut och komma in igen. Detta är en säkerhetsåtgärd då entréerna ligger vid gatuplan.

Vilka olika typer av arbetsplatser finns i loungerna?

I våra lounger hittar du allt från sköna soffgrupper, ergonomiska arbetsplatser med höj- och sänkbart skrivbord, telefonhytter samt tysta avdelningar.

Ingår kaffe/te?

Ja! Du och ditt kundbesök har alltid obegränsad tillgång till både kaffe och te.

Finns det möjlighet att värma medhavd mat?

Du har tillgång till fullt utrustade kök där du kan värma och äta medhavd mat. I 7A Posthuset och på 7A Strandvägen finns även café där du kan köpa allt från färdiga lunchrätter, dryck, snacks, fika och frukt.

Ingår frukost och andra sociala aktiviteter?

En gång i veckan serverar respektive anläggning en härlig frukostbuffé som du alltid får ta del av oavsett vilken huvudanläggning du har valt. Varje månad ordnar vi även andra personalaktiviteter så som after works, träningsklasser och andra roliga aktiviteter.

Får jag en skylt i porten med mitt företagsnamn?

Ja, du har möjlighet att få en skylt i porten på din valda huvudanläggning.

Ingår post- och budhantering?

Ja, du möjlighet att få din post skickad till din huvudanläggning utan extra hanteringskostnad. Behöver du hjälp med att boka upphämtning av bud är du välkommen att kontakta oss i receptionen.

Vilka typ av mötesrum ingår utan kostnad?

På alla anläggningar finns ett antal kostnadsfria mötesrum med drop-in som du kan nyttja i max en timme. Behöver du boka ett mötesrum för ett längre möte eller ett större sällskap? Boka enkelt via Kundportalen (inloggningsuppgifter får du på mejlen) eller via receptionen. Kostanden läggs på månadsfakturan.

Vad kostar det att boka mötesrum?

Pris varierar beroende på storlek och vilken utrustning ni behöver. Se aktuella priser för våra mötesrum på Kundportalen eller fråga oss i receptionen.

Får jag ta med mig en gäst?

Ja, du får ta med en gäst om ni har ett inbokat möte. Däremot får din gäst inte lov att sitta och jobba för sig själv då loungerna har en maxkapacitet. Varför inte erbjuda din gäst ett gratis medlemskap i loungen en vecka? Be personen fylla i sina uppgifter här; https://7a.se/kontor-lounge/prova-7a-business-lounge/ så hör vi av oss!

Får jag ha med mig hund?

Nej, med hänsyn till allergiker är hundar inte tillåtna i våra lounger och övriga gemensamma utrymmen. De är däremot välkomna att vistas inne på kontoren.

Hur lämnar jag en intresseanmälan?

Vad roligt att du är intresserad av våra kontorslösningar! Du är välkommen att höra av dig till oss via våra intresseformulär här på hemsidan eller mejla office@7a.se. Det går också bra att ringa oss 08-586 107 00.

Vilken typ av företag sitter i era kontorslokaler?

Våra kunder sträcker sig från etablerade företag till start-ups och enmansföretagare inom alla typer av branscher. Passa på att utöka ditt personliga nätverk och knyta nya värdefulla kontakter!

Finns det tillgång till dusch och omklädningsrum på era anläggningar?

Ja, dusch och möjlighet till ombyte finns på alla våra anläggningar.

Gör en bokningsförfrågan