Business Lounge
Medlemskapet är personligt och debiteras månadsvis. Du har alltid tillgång till alla fyra lounger oavsett vilken huvudanläggning du väljer. Vill du boka ett dagspass kan du göra detta via vår samarbetspartner Respaces.
Absolut! Vi erbjuder förvaringsskåp som går att hyra mot en mindre summa varje månad.
Givetvis ingår Wifi i alla våra utrymmen!
Nej, ditt medlemskap är personligt och kan inte delas med någon annan. Är ni fler på ditt företag som vill bli medlem? Kontakta office@7a.se så ordnar vi med avtal och access samma dag!
Det är ingen bindningstid och du kan när som helst säga upp ditt medlemskap med tre månaders uppsägningstid.
Som loungemedlem (oberoende av vald huvudanläggning) har du 24/7 access i och med privat passerbricka till 7A Odenplan och 7A Centralen. Access till 7A Strandvägen och 7A Posthuset avser vardagar 07.30 – 17.30. Självfallet kan du sitta kvar och arbeta, men inte gå ut och komma in igen. Detta är en säkerhetsåtgärd då entréerna ligger vid gatuplan.
I våra lounger hittar du allt från sköna soffgrupper, ergonomiska arbetsplatser med höj- och sänkbart skrivbord, telefonhytter samt tysta avdelningar.
Ja! Du och ditt kundbesök har alltid obegränsad tillgång till både kaffe och te.
Du har tillgång till fullt utrustade kök där du kan värma och äta medhavd mat. I 7A Posthuset och på 7A Strandvägen finns även café där du kan köpa allt från färdiga lunchrätter, dryck, snacks, fika och frukt.
En gång i veckan serverar respektive anläggning en härlig frukostbuffé som du alltid får ta del av oavsett vilken huvudanläggning du har valt. Varje månad ordnar vi även andra personalaktiviteter så som after works, träningsklasser och andra roliga aktiviteter.
Ja, du har möjlighet att få en skylt i porten på din valda huvudanläggning.
Ja, du möjlighet att få din post skickad till din huvudanläggning utan extra hanteringskostnad. Behöver du hjälp med att boka upphämtning av bud är du välkommen att kontakta oss i receptionen.
På alla anläggningar finns ett antal kostnadsfria mötesrum med drop-in som du kan nyttja i max en timme. Behöver du boka ett mötesrum för ett längre möte eller ett större sällskap? Boka enkelt via Kundportalen (inloggningsuppgifter får du på mejlen) eller via receptionen. Kostanden läggs på månadsfakturan.
Pris varierar beroende på storlek och vilken utrustning ni behöver. Se aktuella priser för våra mötesrum på Kundportalen eller fråga oss i receptionen.
Ja, du får ta med en gäst om ni har ett inbokat möte. Däremot får din gäst inte lov att sitta och jobba för sig själv då loungerna har en maxkapacitet. Varför inte erbjuda din gäst ett gratis medlemskap i loungen en vecka? Be personen fylla i sina uppgifter här; https://7a.se/kontor-lounge/prova-7a-business-lounge/ så hör vi av oss!
Nej, med hänsyn till allergiker är hundar inte tillåtna i våra lounger och övriga gemensamma utrymmen. De är däremot välkomna att vistas inne på kontoren.
Vad roligt att du är intresserad av våra kontorslösningar! Du är välkommen att höra av dig till oss via våra intresseformulär här på hemsidan eller mejla office@7a.se. Det går också bra att ringa oss 08-586 107 00.
Våra kunder sträcker sig från etablerade företag till start-ups och enmansföretagare inom alla typer av branscher. Passa på att utöka ditt personliga nätverk och knyta nya värdefulla kontakter!
Ja, dusch och möjlighet till ombyte finns på alla våra anläggningar.