Flexible office solutions in Stockholm

Scale up or down without changing address

Vacant office space 110 m²

Work in a spectacular environment consisting of three rooms in a row with French balconies and a magical view of Strandvägen.

Vacant office space 137 m²

Welcome to one of 7A Posthuset’s most impressive office rooms with a beautiful historic interior. The room fits up to 30 workplaces.

Vacant office space 20 m²

A modern office space of 20 square meters with up to 6 workplaces and a bright and open floor plan.

Discover the possibilities with 7A’s award-winning office and conference solutions in Stockholm’s most attractive business areas. With a focus on flexible solutions and, personal service in modern facilities, we shape the coworking of the future together with you.


Locations

7A Posthuset

Vasagatan 28

111 20 Stockholm

7A Centralen

Vasagatan 7

111 20 Stockholm

7A Strandvägen

Strandvägen 7

114 56 Stockholm

7A Odenplan

Norrtullsgatan 6

113 29 Stockholm

7A Posthuset

In the middle of Vasagatan, right next to Stockholm Central Station and Arlanda Express, you will find 7A Posthuset. This modern and newly renovated office and conference facility extend over 17,000 impressive square meters in a historical building that for a long time, was closed to the public. In the spring of 2020 7A moved into the premises and are now happy to welcome you to Stockholm’s new meeting place!

7A Strandvägen

7A Strandvägen is located at the heart of Östermalm and Stockholm’s most exclusive business address. Experience our personal office and conference solutions in magnificent and flexible environments, with preserved original details from a bygone era. Feel the tranquillity next to Nybroviken, just a stone’s throw from Stureplan’s metropolitan pulse.

7A Odenplan

In the middle of attractive Vasastan, you will find 7A Odenplan. An office and conference facility designed for modern work life. Experience a business area of Stockholm where people live close to the city’s best shops, taverns, and parks.

7A Centralen

7A Centralen offers flexible office solutions in a LEED certified property – a stone’s throw from Stockholm Central Station and Arlanda Express, in the middle of Vasagatan. Establish your new office in our bright and modern environments with a panoramic view of Stockholm’s vibrant city pulse. Welcome to Stockholm’s most accessible workplace.

“It is convenient and easy to work with 7A. Their staff is professional and flexible and always on hand when you need them”

Jonathan Johansson
Veckans affärer

Office & Lounge

At 7A there is room for both large and small companies. With a focus on flexibility and personal service, we shape coworking of the future together with our members. 7A’s four facilities in Stockholm city offer the full solution and are always offered with flexible contract times. We do everything to find a perfect space for you, whether you need a few or thousands of square meters.

Conference & Event

At 7A, you get the best location for conferences and events in Stockholm's most attractive areas. We have extensive experience of organizing everything from fairs and conferences to weddings and birthday parties. Experience the atmosphere in 7A's unique environments and let our professional project managers make your idea a reality.

Baby Journey berättar: Så har 7A varit en del av vår resa

Baby Journey pekar på flera fördelar med att vara hyresgäst på 7A. Sedan lanseringen av appen i oktober 2020 har företaget vuxit från två anställda till 20, vilket har förändrat deras förutsättningar och behov av kontorslösningar. Fördelen med 7As flexibla avtal har därför varit avgörande för Baby Journey. Idag använder de sitt kontor på 7A Centralen som ett satellitkontor och uppskattar även Busi

Öka effektiviteten och kreativiteten med en extern konferenslokal

Att boka en extern konferenslokal med kunnig personal och inspirerande miljöer är en väl genomtänkt investering. Du kan lita på att du får professionell service och teknisk utrustning som skapar en bra upplevelse för mötesdeltagarna. Genom att byta miljö och ge deltagarna nya intryck främjas kreativiteten och produktiviteten under mötet.

5 viktiga delar att tänka på när du letar efter nya kontorslokaler

Att välja rätt kontorslokal kan vara en spännande och utmanande uppgift. Genom att överväga hyrestidens längd och dess flexibilitet, kontorets läge, anpassningsmöjligheter, kostnad per person och de servicetjänster som ingår kan du hitta en plats som uppfyller ditt företags unika behov. Ta dig tid, ställ frågor för att vara säker på att du väljer den perfekta platsen för ditt företag. Kontakta oss

@7aconferenceandoffice