Träffa vår medarbetare.

Träffa vår medarbetare.

Träffa vår medarbetare.

Ionut Mihai jobbar inom Facility Service där man har ett brett ansvar för både lokaler och inventarier. Klicka här för att läsa vad han har att säga om sin roll och 7A.

Arbetsuppgifterna i denna roll varierar och kan innebära allt från att åtgärda mindre fel till större underhållsarbeten och mer långsiktiga projekt.

Hur länge har du jobbat på 7A?

I augusti 2024 blir det två år. Innan dess har jag jobbat för en extern firma, som har gjort jobb åt 7A sen 2012, så jag kan alla anläggningar utan och innan.

I vilka roller?

Venue Caretaker eller fastighetsskötare

Hur skulle du beskriva 7A som arbetsplats? Vad gör att man vill jobba på 7A?

Det är en trevlig arbetsplats, bra kollegor och variationen i arbetet. 

Vad tror det är som gör att våra gäster väljer oss?

Jag tror framför allt att det handlar om att vi är flexibla med kunderna och villiga att hjälpa och möta deras behov. Vi har en nära kontakt med våra hyresgäster.

Vilka tycker du är de roligaste delarna i ditt jobb?

Det är framför allt att ingen dag är den andra lik, jag har olika uppgifter och ett varierat jobb. Det blir aldrig enformigt. 

Vad tycker du att fastighetsavdelningens viktigaste uppdrag är?

Att hjälpa våra kunder med deras önskemål och behov. Att jobba hållbart både utifrån miljö och ekonomiskt perspektiv, att samordna och skapa en bra övergripande bild av behoven i fastigheterna för att kunna jobba långsiktigt. Vi bidrar i mångt och mycket till att skapa bra arbetsmiljöer både för våra kunder, men även för våra medarbetare.

När du inte är på jobbet, vad gör du helst då?

Vattnar mina många växter som jag har hemma och umgås med min familj. Jag är expert på växter!