Träffa vår medarbetare.

Träffa vår medarbetare.

Träffa vår medarbetare.

Klicka här för att läsa mer om Christopher (Coffy) Stenius och hans roll inom Conference & Event på vår största anläggning 7A Posthuset.

I sin roll som vikarierande Conference Manager har Coffy ett väldigt varierande arbete, där en ena dagen sällan är den andra lik. En stor del av arbetstiden går åt till att planera bemanning och se till att allt är på plats för att varje möte och varje event flyter på och blir precis så som kunden önskar. Det innebär också att man är med i driften när det behövs och tar han om gästerna på plats på bästa möjliga sätt.

Hur länge har du jobbat på 7A?

Totalt har jag jobbat på 7A i 7 år nu.

I vilka roller?

När jag började så var jag Service Host i 3 år på 7A Strandvägen, sedan arbetade jag som projektledare i 3 år på 7A Posthuset och är nu vikarierande konferensansvarig sedan ungefär ett år tillbaka.

Hur skulle du beskriva 7A som arbetsplats? Vad gör att man vill jobba på 7A?

7A för mig är familjärt och det är just av den anledningen som man vill jobba hos 7A.

Vad tror det är som gör att våra gäster väljer oss?

Jag tror att gäster väljer oss pga vårt personlig bemötande och höga servicenivå tillsammans med helt otroliga lokaler.

Vilka tycker du är de roligaste delarna i ditt jobb?

Personkontakten, samarbetet mellan person till person och självklart att arbeta med alla härliga människor i vårt företag.

När du inte är på jobbet, vad gör du helst då?

Det jag helst gör är att antingen att vara ute och odla eller vara ute och fiska, men att träna är också ett stort intresse för mig.