Mer än bara ett kontor.<br>Vi tar hand om dig så att du kan fokusera på ditt.

Mer än bara ett kontor.
Vi tar hand om dig så att du kan fokusera på ditt.

VÅRA KONTORSLÖSNINGAR

Private office

Private office, eller med andra ord, ditt eget kontor. Fullt möblerade kontor med plats för allt mellan 1 till 25 arbetsplatser.

image

Private office

Pris på förfrågan

 

Flytta in i fullt möblerade kontorsrum, eller låt oss hjälpa till att skapa en skräddarsydd miljö för ditt företag. Här ingår höj- och sänkbara skrivbord, ergonomiska kontorsstolar, förvaring och skrivbordslampa, och utöver det har ni fria händer att inreda utefter smak och tycke. Skulle ni önska andra möbler, en speciell väggfärg eller sätta upp er logga så finns det självklart möjligheter att göra det.

I varje arbetsplats ingår ett medlemskap som ger er tillgång till alla våra anläggningars lounger och aktiviteter så att ni lätt kan hitta inspiration i en ny miljö. 

 

Som hyresgäst ingår:

Alla medlemsförmåner ingår

Personlig kontakt vid inflytt

Kontorsvärdar

IT support vid inflytt

Möjlighet att personalisera kontoret

Hundvänligt kontor

Tillgång dygnet runt

Flexibla avtal

Big office

Stora kontor för stora företag. För er erbjuder vi personaliserade kontor från 100 kvm och uppåt.

image

Big Office

Pris på förfrågan

 

Förutom att Big Office är en flexibel och kostnadseffektiv lösning för större team så är det även ett kontor som kan skämma bort den mest kräsne medarbetaren. Våra Big Office är inredda med allt från ergonomiska arbetsplatser och lounge- och mötesrumsmöbler, till fullt utrustade pentryn och egna toaletter. Utöver ert kontor får ni också tillgång till tusentals kvadratmeter med allmänna ytor, samt alla våra medlemsförmåner. 

Välkommen till ett Bigger Office.

 

 

I Big Office ingår:

Alla medlemsförmåner

24/7 access

IT-support vid inflytt

Värme, vatten, fastighetsskatt

Kontorsvärd

Tillgång till inredningshjälp via partner

VÅRA MEDLEMSKAP

Day pass

Äntligen kan du ta en dag i taget med 7A:s Day Pass. Sitt på valfri anläggning och ta del av allt som händer på plats.

image

Day Pass medlemskap

Pris från 395 SEK

 

Oavsett om du behöver byta ut hemmakontoret för en dag, hitta ny inspiration, saknar gemenskapen vid kaffemaskinen eller helt enkelt längtar efter en produktiv dag på en ny plats, så är våra Day Pass det perfekta valet för dig. Upptäck en plats där arbete och samarbete förenas, och där du kan uppnå din fulla potential.

 

I Day Pass ingår:

Tillgång till loungeplats under dagen

Ekologiskt kaffe, te och mineralvatten

Möjlighet till utskrifter

Tillgång till dagens aktiviter

Tillgång till mötesrum

Frukost och fika, beroende på dag

More Day Pass

More Day Pass inkluderar 10 Day Pass att nyttja när du behöver - med flera av våra medlemsförmåner inkluderat.

image

More Day Pass

Pris från 3160 SEK

 

More Day Pass passar dig som vill ha flera dagar att ta som dem kommer. Just nu får du dessutom två dagar utan kostnad när du köper More Day Pass, värde 3950:-

 

I More Day Pass ingår bland annat:

10 medlemskapsdagar

24/7 access till fyra anläggningar

Ergonomiska arbetsplatser i loungemiljö

Frukost, fika, te och kaffe

Mötespoddar och mindre mötesrum

Praktiska tjänster så som skrivare, WiFi och IT-support

Lounge medlemskap

På 7A börjar allt med ditt medlemskap. En helhetsupplevelse som förenklar och förhöjer din arbetsdag, läs nedan vad som ingår för dig som medlem.

image

7A Medlemskap 

Från 5900kr/medlemskap

Som coworking-medlem på 7A kan du sitta i våra lounger, en öppen miljö med personlig och funktionell möblering, från avslappnade soffgrupper till ergonomiska skrivbordsplatser på alla våra fyra anläggningar i Stockholm city: Posthuset, Odenplan, Strandvägen och Vasagatan. 

Hos oss behöver du inte lägga energi på en massa praktikaliteter – vi tar hand om allt från att byta glödlampor till att wifi och kaffemaskinen fungerar som de ska. Så att du kan fokusera på det du gör bäst.

 

 

Som medlem ingår:

24/7 access

Över 10 000 kvm med allmänna ytor

Bemannad reception

IT-support och extra IT tjänster

Rabatt på konferens- och event lokaler

Ekologiskt kaffe, te och mineralvatten

Föreläsningar och nätverksträffar

Mötesrum och telefonhytter

Frukostar, fika, godis och annat gott

7As wifi och nätverk

Skrivare och fria utskrifter

Post och budhantering

Städ och sophantering

Omklädningsrum med dusch

Wellness avdelning och träning

Erbjudanden från 7A partners

Lägg till garageplats, förråd och skåp

Företagsnamn i entrén

Företagsadress på bästa city läge

Fastighetstekniker på plats

Dagstidningar och frukt

AWs och roliga aktiviteter

Kök/pentryn med allt du behöver

Flex medlemskap

För dig med en varierande arbetsvecka erbjuder vi nu 5, 10 eller 15 medlemskapsdagar på månadsvis basis att använda när det passar dig.

image

Flex medlemskap

Pris från 3160 SEK

 

För dig som vill ha en regelbunden arbetsplats med flexibilitet erbjuder vi nu en prenumeration på Day Pass medlemskap.

 

I More Day Pass ingår:

5 dagar - från 3160:-

10 dagar - från 3340:-

15 dagar - från 4825:-

Medlemskapsdagar att nyttja när det passar dig

Ergonomiska arbetsplatser i loungemiljöer

Frukost, fika, te och kaffe

Mötespoddar och mindre mötesrum

Praktiska tjänster så som skrivare, WiFi och IT-support

Fix medlemskap

Fix medlemskap, eller kort och gott, din egen arbetsplats. Perfekt för dig som vill ha en egen plats, men inte vill binda dig till ett helt eget kontor.

image

Fix medlemskap

Pris från 7500 SEK

 

Hyr en arbetsplats fullt utrustad med höj- och sänkbart skrivbord, ergonomisk stol samt låsbar förvaring. Självklart får du all service som ingår i vårt medlemskap, så att du inte bara kan jobba, utan också nätverka på bästa sätt. 

 

I Fix medlemskap ingår:

Alla förmåner som medlem

Eget skrivbord och kontorsstol

Låsbar förvaring

Delad kontorsyta

Corporate medlemskap

För större företag som behöver en flexibel lösning. Underlätta arbetsdagen med ett gemensamt medlemskap till ert företag.

image

Corporate medlemskap

Pris på förfrågan

 

Ett delat medlemskap för hela företaget. Arbeta mer centralt när ni behöver och kom närmre era kunder.

 

I Corporate medlemskap ingår:

Öppet medlemskap - gemensamt för hela företaget

Access till fyra anläggningar i centrala Stockholm

Ergonomiska arbetsplatser i loungemiljöer

Kostnadsfria mötespoddar och mindre mötesrum

Praktiska tjänster så som skrivare, WiFi och IT-support

20% rabatt på alla våra mötesrum och konferenslokaler

Frukost, fika, te och kaffe

LEDIGA KONTOR

Frågor och svar

Här hittar du svar på de vanligaste frågorna som vi får. Har du frågor eller funderingar om du inte hittar svar på här? Kontakta oss så hjälper vid dig!

Får jag ha med mig min hund på kontoret?

Ja, hundar är tillåtet på 7A. Så länge din fyrbenta vän är rumsren, inte skäller och håller sig på kontoret och inte i gemensamma utrymmen.

Får jag måla om kontoret jag hyr av er?

Det går bra att måla om kontoret om ni skulle vilja göra det lite mer till ”ert”. Det enda ni behöver göra är att återställa lokalen innan ni flyttar ut eller byter lokal.

Får vi ta med våra egna möbler till kontoret vi hyr av er?

Ja, ni får gärna ta med era egna möbler. I hyran ingår ergonomiska kontorsstolar, höj-och sänkbart skrivbord samt låsbar förvaring.

Finns det tillgång till dusch och omklädningsrum på era anläggningar?

Ja, dusch och möjlighet till ombyte finns på alla våra anläggningar.

Ingår det fria mötesrumstimmar i min kontorshyra?

På alla anläggningar finns kostnadsfria mötesrum som du är välkommen att använda i mån av plats. Det finns dessutom telefonhytter på varje våningsplan för ostörda samtal och digitala möten. Våra större mötesrum går att boka för en timkostnad. Planerar ni en konferens, större event eller kanske en sommar-eller julfest så har alla våra anläggningar även en konferensvåning.

Jag skulle vilja komma och se era lokaler, hur bokar jag en visning?

Du är varmt välkommen att skicka en intresseanmälan direkt på vår hemsida, ringa oss på 08-586 107 00 eller mejla kontor@7a.se så tar en av våra säljare mer än gärna emot dig för en visning!

Jag väljer mellan kontorshotell och egna lokaler, varför ska jag välja er?

Hos 7A betalar du endast för den effektiva kontorsytan som du använder just nu. Du får även tillgång till gemensamma utrymmen och all kringservice – oavsett antalet anställda på företaget. Hos 7A kan du hyra ett helt våningsplan som är skalskyddat och utformat precis utefter dina krav och önskemål. Dessutom slipper du fastna i långa avtal som inte följer din verksamhetsutveckling.

Jag vet inte hur mitt lokalbehov ser ut om ett år, hur flexibla är ni med avtalstider?

Hos 7A kan du växa från en dag till en annan och skala ner med tre månaders varsel. Vill du byta till ett mindre kontor så gör vi allt vi kan för att hyra ut ditt befintliga under uppsägningstiden, för att flytten ska kunna gå snabbare än så.

Kan jag boka mötesrum på en annan anläggning än den jag hyr mitt kontor på?

Ja, du är givetvis välkommen att boka mötesrum på alla våra anläggningar! Det gäller även loungerna på alla anläggningar som du alltid är välkomna att besöka på alla anläggningar.

Mitt bolag är inte momspliktigt, kan jag ändå vara hyresgäst hos er?

Absolut! Vi har möjlighet att ta emot såväl små som stora icke momspliktiga bolag och organisationer.