7A Posthuset

— 17 000 kvadratmeter kontor och konferens

Kontorsrum

Kontorsrum

Privata kontorsrum från några enstaka till hundratals kvadratmeter för företag i alla tänkbara storlekar. Våra nyrenoverade kontorsvåningar erbjuder privata kontorsrum med flexibla avtal, fullservice och all inredning på plats så att ni snabbt kan flytta in och börja arbeta. Ni får dessutom tillgång till gemensamma ytor såsom fullt utrustade kök och fyra lounger med trevliga soffgrupper och ergonomiska skrivbord. För större bolag finns dessutom möjligheten att hyra hela våningsplan med egen entré och reception som utformas efter verksamhetens behov.

Flex Office

Flex Office

Större privata kontorsytor från 200 kvm och uppåt som utformas helt efter verksamhetens behov – med samma serviceutbud som på ett vanligt kontorshotell. Med fullservice ingår allt från posthantering, städning, bokningsbara mötesrum och gemensamma utrymmen.

7A Posthuset

Vasagatan 28
111 20 Stockholm

Business Lounge

Business Lounge

Slå dig ner i Boberghallen för att jobba en stund eller ta en kopp kaffe i soffgrupperna. Här arbetar du i en historisk miljö omgiven av spektakulära valv och takmålningar som skapar en alldeles unik arbetsplats mitt i centrala Stockholm. Som hyresgäst eller Business Lounge medlem har du alltid fri tillgång till samtliga lounger på våra anläggningar runtom i Stockholm city. Välj det läge som passar dig bäst för dagen.

Konferens

Konferens

7A Posthuset är mycket mer än en levande arbetsplats. Under samma tak hittar du även bästa tänkbara läge för alla slags möten och konferenser i centrala Stockholm. Vi älskar att skapa lyckade mötesupplevelser och erbjuder 22 flexibla möteslokaler där vi hjälper till att arrangera allt från mindre möten, utbildningar, föreläsningar och videokonferenser för flera hundratals deltagare.

Event

Event

Det optimala läget och lokalers kapacitet samt historiska karaktär gör även 7A Posthuset till ett utmärkt val för ditt nästa event. I Boberghallen, om närmare 800 kvadratmeter, finns stora möjligheter att arrangera allt från mässor och mingel för 850 personer och sittande middagar för upp till 540 gäster. Tack vare de stora och öppna ytorna kan vi dessutom erbjuda Stockholms centralaste kongressalternativ.

Arbetsplats

Arbetsplats

För dig som är i behov av en fast punkt men inte ett privat kontor är våra arbetsplatser en bra lösning. Hyr en egen, fullt möblerad arbetsplats med förvaring innan du är redo att ta nästa steg.. Vill du växla miljö under dagen är du välkommen att slå dig ner för att arbeta i Boberghallen, eller på någon av våra andra tre fyra anläggningar, eller boka mötesrum för dina kundbesök.

Virtual Office

Virtual Office

Vill du med virtual office Med virtual office finns även möjlighet att boka mötesrum och koppla på svarsservice och när du är redo att ta nästa att ta nästa steg är ett medlemskap i Business Lounge-medlemskap när du vill ta nästa steg.

Läs om vilka åtgärder 7A har vidtagit med anledning av Covid-19