Tillbaka

Stort intresse för 7A och coworking på mässan Nylokal: "Bemötandet har varit fantastiskt"

För åttonde året i rad arrangerades mässan Nylokal som vänder sig till företag i jakt på nya lokaler. Under onsdagen den 6 april på Clarion Hotel Sign i Stockholm fick mässbesökarna gå runt och prata med de olika utställarna, och självklart var 7A på plats.

Aliya Dahlgren, Customer Relations Manager, och Ida Tengman, försäljningschef, representerade 7A ute på mässgolvet.

– Vi står här idag för att lyfta fram våra fantastiska lösningar och Nylokals mässa är ett utmärkt tillfälle att träffa nya människor från olika branscher. Det är faktiskt väldigt många som inte känner till konceptet coworking eller vet vad det innebär. Så det har varit roligt och givande att berätta om vår affärsidé för alla nyfikna gäster, säger Aliya Dahlgren.

Och fortsätter:

– Vi har försökt förmedla 7A-andan och den härliga gemenskap som det innebär att sitta på våra anläggningar. Men vi har tryckt extra mycket på flexibiliteten som erbjuds om man väljer 7A. Exempelvis att man enkelt kan skala upp eller skala ned kontorsytan efter behov, få möjlighet att sitta i fyra olika lounger i Stockholms innerstad, och såklart alla våra roliga aktiviteter som vi genomför tillsammans med hyresgästerna.

Ida Tengman fortsätter med att berätta om engagemanget och intresset som visats för 7A’s kontors- och konferenslösningar under dagen på Nylokal.

– Engagemanget har varit väldigt stort och vi har fått prata med så många roliga och härliga företagare. Det ger enormt mycket energi och inspiration att möta alla trevliga människor här, energi som vi tar med oss tillbaka till vardagen ute på våra anläggningar. Vi vill hela tiden utvecklas och sådana här dagar gör det ännu roligare, säger hon.

Vi frågar avslutningsvis Ida Tengman om 7A’s förväntningar på dagen har motsvarats.

– Definitivt, motsvarats och överträffats! Bemötandet har varit fantastiskt och vi känner oss otroligt nöjda med dagen. Rekordmånga har dessutom ställt upp i 7A’s årliga tävling, som i år gav vinnaren en kostnadsfri heldagskonferens, inte illa!