Kontorsrum
Ja, vi erbjuder förmånliga priser på flera hotell i närheten av våra mötesanläggningar. Kontakta oss på sales@7a.se så får du en rabattkod och förslag på hotell i närheten av den mötesanläggning du har valt.
Det mesta! Bortsett från det självklara som kontorsmöbler, snabbt internet och fantastiskt kaffe så erbjuder vi även personalaktiviteter som till exempel frukost, träningsklasser och after works. Du har även alltid tillgång till alla våra loungeutrymmen och möjligheten att boka mötesrum på samtliga anläggningar.
Ja, hundar är tillåtet på 7A. Så länge din fyrbenta vän är rumsren och håller sig på kontoret och inte i gemensamma utrymmen.
Hos 7A kan du växa från en dag till en annan och skala ner med tre månaders varsel. Vill du byta till ett mindre kontor så gör vi allt vi kan för att hyra ut ditt befintliga under uppsägningstiden, för att flytten ska kunna gå snabbare än så.
Absolut! Vi har möjlighet att ta emot såväl små som stora icke momspliktiga bolag och organisationer.
Hos 7A betalar du endast för den effektiva kontorsytan som du använder just nu. Du får även tillgång till gemensamma utrymmen och all kringservice – oavsett antalet anställda på företaget. Hos 7A kan du hyra ett helt våningsplan som är skalskyddat och utformat precis utefter dina krav och önskemål. Dessutom slipper du fastna i långa avtal som inte följer din verksamhetsutveckling.
Vad roligt att du är intresserad av våra kontorslösningar! Du är välkommen att höra av dig till oss via våra intresseformulär här på hemsidan eller mejla office@7a.se. Det går också bra att ringa oss 08-586 107 00.
Våra kunder sträcker sig från etablerade företag till start-ups och enmansföretagare inom alla typer av branscher. Passa på att utöka ditt personliga nätverk och knyta nya värdefulla kontakter!
Ja, dusch och möjlighet till ombyte finns på alla våra anläggningar.
Ja, alla våra hyresgäster får 20% rabatt på konferens- och festlokaler på samtliga mötesanläggningar. Hör av dig till sales@7a.se så berättar vi mer och hjälper dig med din bokning!
Ja, ni får gärna ta med era egna möbler. I hyran ingår ergonomiska kontorsstolar, höj-och sänkbart skrivbord samt låsbar förvaring.
Det går bra att måla om kontoret om ni skulle vilja göra det lite mer till ”ert”. Det enda ni behöver göra är att återställa lokalen innan ni flyttar ut eller byter lokal.
Ja, du är givetvis välkommen att boka mötesrum på alla våra anläggningar! Det gäller även loungerna på alla anläggningar som du alltid är välkomna att besöka på alla anläggningar.
På alla anläggningar finns kostnadsfria mötesrum som du är välkommen att använda i mån av plats. Det finns dessutom telefonhytter på varje våningsplan för ostörda samtal och digitala möten. Våra större mötesrum går att boka för en timkostnad. Planerar ni en konferens, större event eller kanske en sommar-eller julfest så har alla våra anläggningar även en konferensvåning.
Du är varmt välkommen att skicka en intresseanmälan direkt på vår hemsida, ringa oss på 08-586 107 00 eller mejla office@7a.se så tar en av våra säljare mer än gärna emot dig för en visning!
