Tillbaka

Kontorsrum

Samarbetar ni med hotell i närheten?

Ja, vi erbjuder förmånliga priser på flera hotell i närheten av våra mötesanläggningar. Kontakta oss på sales@7a.se så får du en rabattkod och förslag på hotell i närheten av den mötesanläggning du har valt.

Vad ingår när jag är hyresgäst på 7A?

Det mesta! Bortsett från det självklara som kontorsmöbler, snabbt internet och fantastiskt kaffe så erbjuder vi även personalaktiviteter som till exempel frukost, träningsklasser och after works. Du har även alltid tillgång till alla våra loungeutrymmen och möjligheten att boka mötesrum på samtliga anläggningar.

Får jag ha med mig min hund på kontoret?

Ja, hundar är tillåtet på 7A. Så länge din fyrbenta vän är rumsren och håller sig på kontoret och inte i gemensamma utrymmen.

Jag vet inte hur mitt lokalbehov ser ut om ett år, hur flexibla är ni med avtalstider?

Hos 7A kan du växa från en dag till en annan och skala ner med tre månaders varsel. Vill du byta till ett mindre kontor så gör vi allt vi kan för att hyra ut ditt befintliga under uppsägningstiden, för att flytten ska kunna gå snabbare än så.

Mitt bolag är inte momspliktigt, kan jag ändå vara hyresgäst hos er?

Absolut! Vi har möjlighet att ta emot såväl små som stora icke momspliktiga bolag och organisationer.

Jag väger mellan kontorshotell och egna lokaler, varför ska jag välja er?

Hos 7A betalar du endast för den effektiva kontorsytan som du använder just nu. Du får även tillgång till gemensamma utrymmen och all kringservice – oavsett antalet anställda på företaget. Hos 7A kan du hyra ett helt våningsplan som är skalskyddat och utformat precis utefter dina krav och önskemål. Dessutom slipper du fastna i långa avtal som inte följer din verksamhetsutveckling.

Hur lämnar jag en intresseanmälan?

Vad roligt att du är intresserad av våra kontorslösningar! Du är välkommen att höra av dig till oss via våra intresseformulär här på hemsidan eller mejla office@7a.se. Det går också bra att ringa oss 08-586 107 00.

Vilken typ av företag sitter i era kontorslokaler?

Våra kunder sträcker sig från etablerade företag till start-ups och enmansföretagare inom alla typer av branscher. Passa på att utöka ditt personliga nätverk och knyta nya värdefulla kontakter!

Finns det tillgång till dusch och omklädningsrum på era anläggningar?

Ja, dusch och möjlighet till ombyte finns på alla våra anläggningar.

Jag skulle vilja hyra en konferenslokal på konferensvåningen, får jag rabatt som hyresgäst?

Ja, alla våra hyresgäster får 20% rabatt på konferens- och festlokaler på samtliga mötesanläggningar. Hör av dig till sales@7a.se så berättar vi mer och hjälper dig med din bokning!

Får vi ta med våra egna möbler till kontoret vi hyr av er?

Ja, ni får gärna ta med era egna möbler. I hyran ingår ergonomiska kontorsstolar, höj-och sänkbart skrivbord samt låsbar förvaring.

Får jag måla om kontoret jag hyr av er?

Det går bra att måla om kontoret om ni skulle vilja göra det lite mer till ”ert”. Det enda ni behöver göra är att återställa lokalen innan ni flyttar ut eller byter lokal.

Kan jag boka mötesrum på en annan anläggning än den jag hyr mitt kontor på?

Ja, du är givetvis välkommen att boka mötesrum på alla våra anläggningar! Det gäller även loungerna på alla anläggningar som du alltid är välkomna att besöka på alla anläggningar.

Ingår det fria mötesrumstimmar i min kontorshyra?

På alla anläggningar finns kostnadsfria mötesrum som du är välkommen att använda i mån av plats. Det finns dessutom telefonhytter på varje våningsplan för ostörda samtal och digitala möten. Våra större mötesrum går att boka för en timkostnad. Planerar ni en konferens, större event eller kanske en sommar-eller julfest så har alla våra anläggningar även en konferensvåning.

Jag skulle vilja komma och se era lokaler, hur bokar jag en visning?

Du är varmt välkommen att skicka en intresseanmälan direkt på vår hemsida, ringa oss på 08-586 107 00 eller mejla office@7a.se så tar en av våra säljare mer än gärna emot dig för en visning!

Gör en bokningsförfrågan